Pontony przenaczone są do budowy marin na trudnych akwenach. Konstrukcja pontonów oparta jest na zasadzie budowy kadłuba statku tzn. wyposażona jest w usztywnienia poprzeczne (wręgi) oraz usztywnia wzdłużne pokładu , burt , dna. Pontony mogą być modyfikowane pod specjalne zamówienia takie jak , zbiorniki dodatkowe , instalacje wodną , elektryczną . Opcjonalnie można wykonać pontony w wersji zatapialnej, zasilane pompami zewnętrznymi , takie rozwiązanie pozwala wypełnić pontony wodą i osadzić je na dnie a na przykład po sezonie zimowym wynurzyć do pozycji pierwotnej.Pontony posiadają wzmocnienia burtowe oraz wzmocnione dno. Szczelna Konstrukcja wewnętrzna pontonów zabezpieczona jest kompleksową powłoką malarską typową dla profesjonalnej konstrukcji kadłuba statku , natomiast zewnętrzna konstrukcja oprócz zabezpieczenia powłoką malarską może być opcjonalnie zabezpieczona powłoką metalizy na gorąco do 110 mikronów grubości . Na życzenie montujemy anody cynkowe oraz pokrywamy część podwodną antifoulingiem.
Następną zaletą naszej konstrukcji jest sposób połączeń pontonów który jest kopią systemu z pontonów betonowych . Dzięki temu mogą przenosić dwa razy większe obciążenia niż połączenia pontonów betonowych.
Next advantage of our construction is the method of connecting pontoons, which is a copy of the system from concrete pontoons. As a result, they can carry twice as much load as concrete pontoons

Powierzchnia po wykonaniu metalizacji
Niska waga pontonów pozwala na kompleksowe transporty obniżając znacząco koszty
Pontony prized montażem pokładów